Socis, Donacions Particulars i Voluntaris

Una Associació sense ànim de lucre com la nostra, depen d’aportacions que sòcies i  socis fan de forma  generosa  i sistemàtica.

S’han establert diferents periodicitats pels donatius que poden ser mensuals, anuals o de forma puntual, com fan alguns altres dels nostres simpatitzants.

Considerem imprescindible el voluntariat que participa en l’organització i programació de tasques, ja siguin de contacte directe amb l’usuari/a: reforç escolar  i tallers/cursos amb les famílies beneficiàries, com totes aquelles altres relacionades amb institucions i organismes oficials dels quals som receptors d’ajudes.

Vols formar part de la nostra associació?

Tria la opció en la qual vols participar:

FES-TE SOCI:

Si vols contribuir econòmicament en les diferents activitats que realitza la nostra Associació:

• desa-la  al teu ordinador, activa l’edició i omple-la.
  • envia-la al següent e-mail : associacioesclatst@gmail.com.
  • o la imprimeixes  i ens la fas arribar personalment.

Moltes gràcies per la teva col·laboració.

FES-TE VOLUNTARI:

Si vols participar de forma activa i personal en algun dels nostres projectes  contacta amb nosaltres:

• via e-mail :  associacioesclatst@gmail.com
  • mitjançant el telèfon  973 281 770