30 è ANIVERSARI

El dissabte 11 de novembre ens vam sentir molt acompanyats/des en la celebració del 30è aniversari de la fundació de l’entitat ESCLAT Associació, Solidaritat i Serveis Sta. Teresina.

Va ser un acte càlid i emotiu, conformat per un seguit de parlaments; mentre un audiovisual anava mostrant imatges referents al passat i moment actual del centre, uns representants de la Junta ens  ho anaven explicant.

El director del C. Obert P. Palau i la Treballadora Social de l’entitat van recordar  els objectius i activitats que es duen a terme amb els infants.

Voluntaris i  usuaris  van explicar les seves experiències i vivències.

Com a parlament final un col·laborador va dissertar sobre “Convivència,Compromís i Solidaritat”, un concert va posar la nota musical a l’acte.

Un refrigeri amb pastís d’aniversari inclòs i una celebració eucarística van cloure l’acte.

Moltes gràcies als/les assistents a l’acte.