Menors Estrangers No Acompanyats

Esclat Associaciació, està molt involucrada amb la realitat social del nostre entorn, és per això que col·laborem amb tota iniciativa que promogui millores  de convivència i creixement.

El dilluns dia 8 diferents col·lectius de la nostra ciutat: Lleida pels refugiats, Col·lectiu VIO, Associació Esclat, Coordinadora d’ONGD, Pla de Desenvolupament Comunitari de la Mariola i Pius XII ,van convocar una trobada per parlar dels Menors Estrangers No Acompanyats al  nostre territori.

L’objectiu principal era  compartir experiències i coneixements per poder treballar conjuntament sobre les línies de futur. El local escollit va ser la Sala d’actes del Centre Obert Pare Palau i amb una assistència  molt nombrosa.